صفحه اصلی وبلاگ تماس با ما درباره ما
املاک تعطیلات
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
راهنمای خرید ویلا در نوشهر

راهنمای خرید ویلا در نوشهر

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ اخبار و مقالات

در این مقاله می خواهیم در مورد خرید ویلا در نوشهر مطالبی را بیان کنیم. یکی از بهترین و آرامش بخش ترین مناطق ایران شهرهای شمالی هستند که افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات به این منطقه سرسبز سفر می کنند. خرید ویلا در شهرهای شمالی از جمله نوشهر در بین مردم بسیار رایج است. زیرا نوشهر یک شهر ساحلی بسیار زیبا با آب و هوای مطبوع و در بین مردم با آسمان تداعی می شود. اگر به موضوع راهنمایی خرید  ویلا در نوشهر علاقه دارید، با ما همراه باشید.

 

راهنمای خرید ویلا در نوشهر | خرید ویلا

مناطق مختلف استان مازندران جذابیت خاص خود را دارند که در فصول مختلف سال گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند.  این مناطق برای خرید و سرمایه گذاری ویلا نیز در نظر گرفته شده و مورد توجه ویژه قرار گرفته است. خرید و ساخت زمین در اکثر شهرهای مازندران رواج دارد که یکی از این شهرها نوشهر است.

نوشهر یکی از مناطق خاص و مطلوب بسیاری از سرمایه گذاران و خریداران ملک در شمال کشور محسوب می شود. برای خرید هر نوع ملک در این منطقه، بهتر است تحقیقات لازم و ارزیابی مناطق پرطرفدار برای خرید ملک انجام شود.

برای رفع نگرانی های خود در مورد خرید ویلای مناسب بهتر است با مشاوران املاک مجرب مشورت کنید و با توجه به سلیقه و بودجه خود راهنمایی های لازم را برای خرید بهترین ویلا انتخاب کنید. در بهترین مناطق نوشهر می توانید ویلا با امکانات کافی و امنیت بالا خریداری کنید تا بتوانید اوقات فراغت خود را سرشار از آرامش و لذت بگذرانید. عوامل متعددی بر خرید شما تاثیر می گذارد و اگر به دقت در نظر گرفته شود، خریدی خوشایند خواهید داشت.

 

راهنمای خرید ویلا در نوشهر

نوشهر را بشناسید

نوشهر یکی از شهرهای شمالی ایران است که آب و هوای بسیار مطبوعی دارد. بر اساس سرشماری این شهر در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۴۹۴۰۵ نفر بوده است. خرید ویلا در نوشهر برای علاقه مندان به ویلا در شمال حائز اهمیت است چرا که این شهر مهم ترین شهر غرب استان مازندران محسوب می شود. قومیت مردم این شهر تبری و زبانشان طبری و گویش کجوری است. گویش ساکنان نوشهر شباهت زیادی به شهرستان های نور و چالوس دارد.

کجور یکی از بخش‌های شهرستان نوشهر است که در گذشته پایتخت کشور باستانی رویان بوده و از بخش‌های تاریخی نوشهر محسوب می‌شود. نوشهر دارای دو بخش و 4 دهستان و از معدود شهرهای شمال کشور است که دارای 3 مسیر هوایی، زمینی و دریایی است. به همین دلیل یکی از شهرهای مهم غرب مازندران محسوب می شود.

جالب است بدانید که قدیمی ترین نام نوشهر سنگ تاجن بوده است. در دوره قاجار این نام به خاچیک یا خاچک تغییر یافت. سپس حبیب آباد با فعالیت شخصی به نام حبیب الله خان خلتبری به شهرت رسید. سپس نام خود را به دهنو تغییر داد و در زمان پهلوی اول نام نوشهر را برگزید که تا امروز پابرجاست.

 

موقعیت نوشهر و مسیرهای دسترسی آن

اگر به فکر خرید ویلا در نوشهر هستید و می خواهید از موقعیت نوشهر مطلع شوید، کافی است یک نقشه تهیه کنید. اگر به موقعیت جغرافیایی نوشهر در نقشه نگاه کنید، این شهر را در نیمه شمالی و غرب مازندران خواهید دید. این شهر که درست در ساحل واقع شده است به شهرهایی چون چالوس، نمک آبرود، نور و رویان نزدیک است.

تعداد قابل توجهی از کشتی های تجاری در بندر نوشهر پهلو می گیرند که یکی از جاذبه های این شهر نیز محسوب می شود. یکی دیگر از مواردی که این شهر دارد فرودگاه اختصاصی آن است که امکان سفر به این شهر را با هواپیما فراهم می کند. با توجه به مطالب داده شده مشخص است که خرید ویلا در شهر نوشهر می تواند تاثیر مثبتی در آینده شما و خانواده شما داشته باشد.

 

آب و هوای  شهر نوشهر

خرید ویلا در نوشهر به دلیل آب و هوای بسیار مطبوع رونق دارد. میانگین دمای سالانه در این شهر 20 درجه سانتیگراد است. با چنین آب و هوایی زندگی در این شهر بسیار راحت است. نوشهر به دلیل موقعیت ساحلی خود دارای آب و هوای مرطوب و به دلیل سرسبزی و جنگل های موجود، پر از اکسیژن است. به همین دلیل آلودگی هوا و تنگی نفس در این شهر وجود نخواهد داشت. نوشهر در استان مازندران واقع شده و وسعتی در حدود 1718 کیلومتر مربع دارد.

 

خرید ویلا در نوشهر

تا اینجا کمی با نوشهر و اصطلاحات آن آشنا شدید. اگر می خواهید خرید ویلا در نوشهر را تجربه کنید، خوب است ابتدا با شرایط عمومی شهر آشنا شوید. انواع ویلا و باغ ویلا در نوشهر با متراژها و امکانات متفاوتی وجود دارد که بسته به بودجه خود می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

در این شهرک می توانید از ویلاهای 500 متری تریپلکس با استخر با روف گاردن بسیار زیبا گرفته تا ویلاهای کم ارتفاع و یک طبقه با متراژهای کوچک را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت ویلاها می توانید از ملک منطقه مورد نظر خود قیمت بگیرید. گزینه های زیادی برای خرید ویلا در نوشهر دارید. ویلاها هم به صورت باغ ویلا و هم خانه شهری در دسترس هستند و این بستگی به شما دارد که کدام سبک را ترجیح می دهید.

اگر از جاده چالوس به سمت مازندران حرکت کنید، پس از عبور از چالوس به نوشهر خواهید رسید. نوشهر دارای ساحل و بندری معروف است که افراد زیادی از طریق این بندر به تجارت می پردازند. با توجه به موقعیت و موقعیت تجاری نوشهر، اکثر سرمایه داران ترجیح می دهند در این شهر سرمایه گذاری کنند و این شهر را برای خرید ویلا انتخاب کنند.

 

راهنمای خرید ویلا در نوشهر

خرید ویلا در نوشهر چه مزایایی دارد؟

خرید ویلا در نوشهر مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم

       آب و هوای دلپذیر لذت ببرید

       از زیبایی های طبیعی مانند دریا و جنگل استفاده کنید که شهرهای بزرگ نمی توانند از این جاذبه های طبیعی بهره ببرند

       محیطی آرام و کاهش استرس قابل توجه

       بهبود تنفس برای افراد مبتلا به آلرژی و مشکلات تنفسی ناشی از زندگی شهری

       سرمایه گذاری سودآور

       زندگی در محیطی امن و مجلل مناسب برای تربیت کودکان

       امکان تجارت از طریق دریا و نزدیکی به بندر برای تجار بسیار مناسب است

 

انواع ویلا برای خرید در نوشهر

اگر قصد دارید برای خرید ویلا به نوشهر بروید، می توانید انواع ویلا را برای خرید انتخاب کنید. این ویلاها عبارتند از:

 

       ویلای ساحلی

       ویلای جنگلی

       باغ ویلا

       ویلای روستایی

       ویلای شهری

شما می توانید با توجه به شرایط و بودجه خود در نوشهر ویلا بخرید. اما انتخاب شهر مهمتر از انتخاب ویلا است. زیرا شما با خرید ویلا سرمایه گذاری می کنید و باید در شهری ویلا بخرید که سرمایه گذاری سودآوری برای شما به همراه داشته باشد. نوشهر یکی از شهرهای تجاری استان مازندران است و از نظر سرمایه گذاری و ساخت و ساز به سرعت در حال رشد است. به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای مسکن و سرمایه گذاری محسوب می شود.

 

خرید ویلا در نوشهر ساحلی

ویلاها به دو دسته ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی تقسیم می شوند. بسته به اینکه می خواهید ویلا نزدیک جنگل یا دریا بخرید، می توانید از بین املاک زیادی در منطقه ای که دوست دارید از آن دیدن کنید، انتخاب کنید. خرید ویلا به عنوان سرمایه گذاری بسیار مناسب بوده و گزینه بسیار مناسبی برای اقامت دائم یا موقت می باشد.

اگر بازنشسته هستید و قصد دارید دوران بازنشستگی خود را دور از شهر شلوغ و در محیطی آرام و زیبا بگذرانید، خرید ویلا در نوشهر گزینه بسیار مناسبی برای شماست. شما می توانید فرزندان و نوه های خود را در ویلای خود پذیرایی کنید و اوقات خوشی را در کنار عزیزان خود داشته باشید و خاطرات زیبایی را ثبت کنید.

همچنین بسیاری از جوانان تمایل زیادی به خرید ویلا در نوشهر برای یافتن آرامش و آسودگی خاطر دارند تا در تعطیلات و اوقاتی که از کار و زندگی روزمره خسته شده‌اند، به آنجا پناه ببرند و در سایه آن استراحت کنند. درختان می توانند به صدای آرامش بخش دریا استراحت کنند. .

همچنین کم نیستند افرادی که از شهرهای بزرگی مانند تهران مهاجرت می کنند و به دلیل ازدحام ترافیک و آلودگی شهری و مشکلات جسمانی می خواهند زندگی جدیدی را در شهرهای سرسبز و زیبای شمالی مانند نوشهر آغاز کنند. خرید ویلا می تواند به این افراد جان تازه ای بدهد و در بهبود سلامت جسمی و روحی آنها بسیار کمک کننده است.

 

راهنمای خرید ویلا در نوشهر

در خرید ویلا به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر به دنبال خرید ویلا هستید، موارد زیادی باید در نظر بگیرید که در زیر به آنها پرداخته ایم.

       شهری که در آن ویلا بخرید بسیار مهم است

       فاصله از محل سکونت در صورتی که قصد اقامت دائم ندارید

       امنیت مکانی که می خواهید ویلا بخرید

       آب و هوای شهر انتخاب شده

       وجود جاذبه های طبیعی

       مقاومت ساختمان و ایمنی لرزه ای

       تجهیزات ویلا

       قیمت مناسب

       ظاهر زیبای ویلا

       کیفیت مصالح به کار رفته در ساخت ویلا

 ... با امکاناتی مانند استخر و

       حیاط زیبا

       با امکاناتی مانند آب، برق، گاز و تلفن

       نزدیک جنگل و دریا

       حضور حراست و گشت

       امکانات کافی و سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی

 

آیا خرید ویلای ارزان در نوشهر امکان پذیر است؟

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید باید بگوییم که ویلاهای نوشهر به دلیل مجاورت با جنگل و دریا قیمت بالایی دارند. نوشهر به داشتن ویلاهای مجلل معروف است و ویلاهای موجود در این شهر در دسته ویلاهای گران قیمت قرار می گیرند. اما اگر بودجه متوسطی دارید و قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بر اساس بودجه شما اقلامی را برای شما ارسال کنند

 

ویلاهای استخر دار فول مبله در نوشهر

نوشهر به دلیل موقعیت خاص خود دارای ویلاهای بسیار شیک با امکانات ویژه می باشد. ویلاهای استخردار زیادی در نوشهر وجود دارد که قیمت آنها میلیاردی است. بسیاری از ویلاهای شهری در نوشهر به صورت کامل مبله و بیش از 100 متر ارتفاع به فروش می رسند. اکثر این ویلاها دارای حداقل 3 اتاق خواب و معماری و دکوراسیون بسیار زیبا هستند.

راه های زیادی برای خرید ویلا در نوشهر وجود دارد که یکی از آنها خرید خانه شهری است. اگر قصد خرید ویلای شهری را دارید باید به این نکته توجه کنید که ویلاهای لوکس چالک نوشهر منظره ابدی به کوه دارند و می توانید همیشه از درختان سرسبز جنگل لذت ببرید. برخی از ویلاهای شهری نیز رو به دریا هستند و منظره دریای ابدی برای همیشه از آن شما خواهد بود.

متراژ ویلاهای شهری بیش از 300 متر است که این سازه را باز و بزرگ می کند. وجود پنجره های بلند که در اکثر ویلاها دیده می شود به ویلا اجازه می دهد تا از نور طبیعی بهره مند شود. محوطه سازی زیبا و استفاده از درختان میوه در حیاط ویلاها نیز رایج است.

 

کاخ ویلا در نوشهر

اگر از آن دسته افرادی هستید که می توانید زندگی مجللی داشته باشید، کاخ ویلاهای نوشهر را به شما پیشنهاد می کنیم. معماری این کاخ ها منحصر به فرد است و از بهترین مصالح در ساخت آنها استفاده شده است. این کاخ ها و ویلاها بسیار گران هستند و بین 20 تا 400 میلیارد تومان قیمت دارند.

 

صحبت آخر

همه ما دوست داریم یک زندگی آرام را در محیطی زیبا با آب و هوای تمیز و خوب تجربه کنیم. هیچ کس دوست ندارد روز خود را در مکانی پر از استرس و گیج کننده بگذراند. اگر به دنبال یک زندگی آرام و مجلل هستید، سفر به شهر زیبای نوشهر و بازدید از ویلاهای مجلل و زیبای این شهر را به شما توصیه می کنیم. خرید ویلا در نوشهر این روزها رونق زیادی دارد. از آنجایی که این شهر در نوار ساحلی و همچنین نزدیک به جنگل و دریا قرار دارد، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

برای خرید ویلا در این شهر وراهنمای خرید ویلا در نوشهر می توانید با کمک املاک تعطیلات اطلاعات کاملی از قیمت هر منطقه پیدا کنید..

مطالب مرتبط مشاهده همه
ساخت ویلا در شمال یا خرید ویلا
ساخت ویلا در شمال یا خرید ویلا

ساخت و ساز در شمال در افکار عمومی کار به ظاهر آسانی است. اما در عمل یک کار پیچیده با جزئیات زیاد است و بی توجهی به این جزئیات مشکلات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. ساخت ویلا در شمال علاوه بر پروانه ساختمانی...

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
ساخت ویلا در شمال
روستای کجور کجاست+ جاذبه ها و مکان تفریحی روستای کجور
روستای کجور کجاست+ جاذبه ها و مکان تفریحی روستای کجور

کجور یکی از مناطق خوش آب و هوا در شمال کشور است که به دریای خزر نزدیک است. طبیعت زیبای کجور گردشگران زیادی را برای بازدید و گذراندن اوقات فراغت خود در این منطقه جذب کرده است. مسافران زیادی از شهرهای دور و نزدیک به...

۱۰ فروردین ۱۴۰۲
روستای کجور کجاست
10 مورد از اشتباهات رایج در ساخت ویلا در شمال کشور
10 مورد از اشتباهات رایج در ساخت ویلا در شمال کشور

ویلاهایی که در مناطق شمالی ساخته می‌شوند، اغلب برای استراحت و آرامش خانواده‌ها ساخته می‌شوند. با این حال، در فرآیند ساخت و ساز این ویلاها، اشتباهات بسیار رایجی رخ می دهد که می‌تواند در آینده مشکلات جد...

۰۵ فروردین ۱۴۰۳
اشتباهات رایج در ساخت ویلا در شمال
در هر جا که هستید به آسانی با ما در ارتباط باشید.
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
مشاوره تماس باما ۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
تمام حقوق برای املاک تعطیلات محفوظ میباشد