صفحه اصلی وبلاگ تماس با ما درباره ما
املاک تعطیلات
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
مزایا و معایب ویلاهای جنگلی در شمال چیست؟

مزایا و معایب ویلاهای جنگلی در شمال چیست؟

۳۱ شهریور ۱۴۰۱ اخبار و مقالات

     آیا از مزایا و معایب ویلاهای جنگلی در شمال خبردارید؟

در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب ویلاهای جنگلی را برای شما عزیزان مطرح کنیم، شهر نوشهر با داشتن آب و هوای بسیار مطبوع و جاذبه های گردشگری بی شمار جزء شهرهای توریستی استان مازندران است، که به عنوان مهم ترین شهر غرب استان مازندران را به خود اختصاص داده است.همین امر سبب شده که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند.

از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگردی شهر نوشهر می توان ساحل و پارک جنگلی سیسنگان ،آبشارزانوس، دریاچه آویدر که در کنار هم یکی از زیباترین چشم انداز را به ارمغان آورده است.از محبوب ترین مکان های دیدنی نوشهر از دیدگاه گردشگران  می توان به دریاچه ممرز که به تالاب ارواح شهرت دارد اشاره کرد.

نوشهر بخاطر وجود بندر به یکی از مهم ترین بنادر اقتصادی در کشور تبدیل شده است. نوشهر بخاطر وجود فرودگاه و بندر در چند دهه اخیر گردشگری در آن رشد کرده واز طریق همین بنادر تجارت های خوبی در نوشهر صورت می گیرد که سرمایه گذاران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

به طور مثال شخصی که در نوشهر اقدام به سرمایه گذاری می کنند از طریق همین بنادر می توانند تجارت هم داشته باشند. نوشهر بخاطر اینکه هم شهر ساحلی وجنگلی است تنوع ساخت ویلا در آن بسیار زیاد است،یعنی با توجه به همه سلایق انواع ویلاها در نوشهر وجود دارد.

ویلاهای که در نوشهر ساخته می شوند شامل ویلاهای جنگلی ، ویلاهای ساحلی و ویلاهای شهرکی می باشد. با توجه به سازه های زیادی که در شهر نوشهرصورت می گیرد خرید ویلا جنگلی در نوشهر با استقبال زیادی از طرف خریداران و سرمایه گذاران مواجه شده است متقاضیان زیادی خواهان خرید ویلا و سرمایه گذاری در نوشهر هستند.

مناطقی که در نوشهر مستعد رشد هستند قیمت ویلا در آن پایین بوده و مناسب افرادی است که دوست دارنند یک سرمایه گذاری با بازده عالی در مسکن شهرهای شمال داشته باشند، بنابراین شهر نوشهر یک هدف بسیار خوب در این زمینه به شمار می آید.

 نوشهر بخاطر ساحلی و جنگلی بودن آن خرید ویلای جنگلی می تواند گزینه مناسبی باشد، چون برخی از ویلاها هستند که در دل جنگل ساخته شده اند نمای روبه دریا دارند که آرزوی خیلی از افراد می تواند باشد.

 

خرید ویلای جنگلی در نوشهر

 

بیشتر بدانید: دریاچه آویدر کجاست؟؟

 

سرمایه گذاری مطمئن و پرسود با خرید ویلای جنگلی در نوشهر شمال

سرمایه گذاری در شمال در بخش مسکن می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن با بازده عالی و کم ریسک باشد به شرطی که انتخاب و تصمیم درست گرفته شود که یک مسیر درست را طی کنیم.

اکثرا مناطق نوشهر مستعد رشد است بنابراین  این مناطق می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری باشد، چون می توان با سرمایه کم وارد این بازارشد و در آینده نه چندان دور شاهد یک سرمایه گذاری کلانی از این بازار خارج شوند.

اگر بخواهیم از لحاظ قیمت ویلاهای جنگلی و شهرکی را باهم مقاسیه کنیم، ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی و شهرکیفیمت پایین تری دارند چون نسبت به ویلاهای ساحلی و شهرکی هزینه کمتری برای خرید آن صرف می شود، پس می تواند هدف مناسبی باشد.

اگر مسیری که سرمایه گذاران موفق طی کرده اند را برسی کنیم متوجه آن می شویم که از راهنمایی مشاورین املاک معتبر و باتجربه استفاده کردند، که استفاده کردن از مشاورین املاک را به طور کامل برسی خواهیم کرد.

مشاورین املاک معتبر با تجربه که سوابق زیادی در زمینه مسکن دارند خرید ویلای جنگلی در نوشهر را به سرمایه گذاران توصیه می کنند، چون خرید ویلای جنگلی در نوشهر یک هدف بسیار عالی و پرسود با بازده عالی محسوب می شود.

تمام مواردی که در زیر گفته شده پسشنهاد مشاورین معتبر و با تجربه می باشد، کسانی که  دوست دارند سرمایه گذاری در بازار مسکن شمال را شروع کنند می توانند از مواردی که در زیر گفته  شده استفاده کنند که سرمایه گذاری پرسودی داشته باشند.

 

خرید زمین در شمال

خرید ویلا در شمال

خرید ویلای ساحلی

خرید ویلای جنگلی

خرید ویلای شهرکی

خرید ویلا در نوشهر

خرید ویلا در چمستان

 

خرید ویلای جنگلی در نوشهر

 

آشنایی با بهترین مناطق نوشهر برای خرید ویلای جنگلی

در نوشهر مناطق بسیار مختلفی برای خرید ویلای جنگلی وجود دارد، که هرکدام از موقعیت های مناسب برخودار هستند که در ادامه مقاله مهم ترین آن ها را به شما معرفی میکنیم.

 

منطقه چلک:

یکی از بهترین و پرطرفدارترین مناطق خرید ویلای جنگلی منطقه چلک می باشد که در ده کیلومتری شهر نوشهر می باشد.

زمین های که در منطقه چلک قرار دارد دارای موقعیت های مناسب که برای سرمایه گذاری  ساخت وساز و  می توانند گزینه های مناسبی باشند.

منطقه چلک بخاطر وجود زیباترین جاذبه گردشگری و نزدیکی این منطقه به مناطق اصلی نوشهر هم چون پارک جنگلی سیسنگان، ییلاقات وفرودگاه نوشهر چلک را به منطقه ای محبوب بین خریداران و سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

چلک چون در فاصله 2 کیلومتری جنگل قرار گرفته کسایی که به دنبال خرید ویلای جنگلی در نوشهر هستند چلک جزء بهترین گزینه ها برای خرید ویلای جنگلی محسوب می شود.

 

منطقه ونوش

منطقه ونوش در 30 کیلومتری شهر نوشهر و یکی از زیباترین و چشم نوازترین مناطق استان مازندران است.

اکثر کسانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند منطقه ونوش را جزء اولین گزینه های خود قرار می دهند.

ونوش با جاذبه گردشگری متنوع و قرار گرفتن دریای خزر در قسمت شمال آن را به منطقه توریستی تبدیل کرده و همین امر باعث شده این منطقه هدف سرمایه گذاران بزرگ جهت ساخت و ساز ویلا قرار گیرد، هرساله توریست های زیادی از سراسر کشور به سوی خود جذب می کند.

منطقه ونوش بخاطر نزدیکی به جاده هزار و جاده چالوس و هم چنین نزدیک بودن به نوشهر و رویان باعث شده افراد زیادی برای خرید ویلای جنگلی در این منطقه مشتاق شوند.

با توجه به اینکه در منطقه ونوش پروژهای ساخت و سازویلای جنگلی به سرعت در حال رشد است و ویلاهای جنگلی از تنوع بالای برخودار هستند بنابراین ونوش جزء بهترین گزینه ها برای خرید ویلای جنگلی می باشد.

 

منطقه توسکاتک

در فاصله ی 25 کیلومتری شهر نوشهر  و 15 کیلومتری شهر رویان قرار دارد و یکی دیگر از مناطق شمالی برای خرید ویلای جنگلی می باشد.

توسکاتک از شمال به دریای خزر و شرق به پارک جنگلی سیسنگان و از غرب به منطقه علی آباد و انارور محدود می شود.

توسکاتک بخاطر موقعیت های خوبی که دارند فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری به وجود آورده و با سرمایه گذاری و ساخت و ساز در این منطقه توانسته اند به سودهای کلانی برسند.

نزدیکی به برخی از مراکز خرید نوشهر، داشتن آب و هوای مطبوع و هم چنین نزدیک بودن به ساحل و جنگل از دلایل مهمی است که توسکاتک به یک منطقه عالی برای خرید ویلای جنگلی تبدیل شود.

توسکاتک بخاطر اینکه فقط یک کیلومتر با پارک جنگلی سیسنگان فاصله دارد از لحاظ گردشگری جزء بهترین مناطق نوشهر به حساب می آید.

با خواندن مطالب زیر در مورد جاذبه های گردشگری و روستاهای نوشهر آشنا می شوید، و اگر قصد قصد خرید ویلای شهرکی در شمال دارید می توانید در مورد مهمترین شهرک های شمال و مزیت های آن ها اطلاعات زیادی را کسب کنید.

 

ویلا در نوشهر با قیمت مناسب

خرید ویلای شهرکی در شمال

خرید ویلای شهرکی در نوشهر

خرید ارزان ویلا در نوشهر

خرید ویلای جنگلی در نوشهر

 

نکات مربوط به خرید ویلای جنگلی

اولین و مهم ترین نکته درباره ی خرید ویلای جنگلی که باید مورد برسی قرار بدهید مبحث مالکیت آن است. آیا ویلایی که قصد خرید آن را داریم مجوز ساخت و پایان کار دارد یا خیر؟

یا مشخص شود اراضی قابل ساخت بوده یا اینکه بدون مجور ساخت و غیر قانونی ساخته شده است؟

مهم ترین مورد بعدی در خرید ویلای جنگلی بحث سند است که مهم ترین سند سند شش دانگ می باشد، ممکن است ویلای جنگلی بصورت قولنامه ای هم مورد معامله قرار گیرد، که حتما بصورت دستی نوشته شود چون دارای شرایط خاص خود می باشد حتما باید دارای رهگیری باشد.

خود صاحب ملک باید احراز هویت شود یعنی ممنوع المعامله نباشد که برای انتقال سند مشکلی به وجود نیاید، یا ملک مورد نظر توقیفی و دارای شکایت نباشد.

موقعیت های جغرافیایی ویلا خیلی مهم است ممکن است در جای پرت اقدام به خرید ویلا کنید در این شرایط راه دسترسی به ویلای خود دچار مشکل خواهید شد.

هم چنین در قیمت نهایی ویلا تاثیر بسزایی دارد، پس باید دقت کنیم کجا ویلا بخریم؟؟

چون اگر راه دسترسی به ویلا سخت باشد و امکانات در آن منطقه کم باشد مطمئناباید قیمت پایین تری داشته باشد.

اگر ویلای جنگلی در موقعیت جغرافیایی بهتر با امکانات بیشتر باشد قعطا به همان نسبت بهای بیشتری داد.

برای پایتخت نشین ها دسترسی به ویلا بسیار حائز اهمیت است، یعنی شخصی که ساکن تهران است دوست ندارد مسیر طولانی برای رسیدن به ویلای مورد نظر طی کند.

باید به این نکته توجه بسیار داشت ویلای خریداری می شود که راه دسترسی به آن آسان باشد.

مورد مهم تر دیگر این است که در مناطقی مستعد رشد است اقدام بهد خرید ویلا جنگلی کنید، تا با رشد و پیشرفت این مناطق در آینده یک سرمایه گذاری موفق با سود بالا داشته باشید.

سال ساخت ویلا، امکانات داخل ویلا، تعداد خواب ها و... همگی از عوامل موثربر قیمت ویلا می باشد.

 

خرید ویلای جنگلی در نوشهر

 

مزایای ویلاهای جنگلی:

 

معایب زمین های جنگلی:

 

بهره مندی از راهنمایی های مشاوران املاک معتبر

اگر می خواهید یک سرمایه گذاری درست و کم ریسک و پربازده را داشته باشید حتما باید با یک مشاور املاک خوب و معتبر همراه شوید.

چون این مشاوران املاک اشراف کامل در محدوده ای که درآن فعالیت می کنند را دارند.

گروه مشاورین املاک تعطیلات دارای کادر مجرب می باشد که شناخت کاملی به مناطق مستعد به رشد دارند و مناسب ترین و بهترین ممناطق جهت خرید ویلای جنگلی به شما معرفی می کنند.

 

صحبت آخر

املاک تعطیلات در زمینه شغلی خود بسیار با انگیزه فعالیت می کند. اکثر سرمایه گذارانی که از این گروه مشاوره گرفته اند از کار کردن با این املاک راضی بوده و همواره سرمایه گذاران زیادی مشتاق به کار کردن با گروه مشاورین املاک تعطیلات می باشند.

بیشترین مشاورین املاک منفعت خود را اولویت قرار می دهند اما املاک تعطیلات منفعت مشتری را در اولویت کار خود قرار می دهد.

مشاورین املاک تعطیلات همیشه سعی کرده راهنمایی درست و منطقی جهت تجارت و سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران قراربدهد، و در آخر کوچکترین دخالتی در انتخاب و تصمیم خریداران ندارد و تصمیم نهایی را به عهده خود سرمایه گذاری می گذارد.در این مقاله تمام اطلاعات کافی  درباره مزایا و معایب ویلاهای جنگلی را بررسی کردیم، حالا انتخاب با شماست.

 

 

 

 

 

 

www.amlaktatilat.com

 

 

مطالب مرتبط مشاهده همه
خرید ویلا در سرخرود جهت سرمایه گذاری مطمئن
خرید ویلا در سرخرود جهت سرمایه گذاری مطمئن

آیامی توان با خرید ویلا در سرخرود به سرمایه گذاری در شمال سرخ رسید؟ با خرید ویلا در سرخرود جهت سرمایه گذاری،سرمایه گذاری بسیار خوبی در شمال انجام شده، مشروط به اینکه با دانش کافی انجام شود و مشاور املاک معتبر ...

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
خرید ویلا در سرخرود جهت سرمایه گذاری
مزایا و معایب ویلاهای شهرکی در شمال  و هرآنچه که باید بدانید!
مزایا و معایب ویلاهای شهرکی در شمال و هرآنچه که باید بدانید!

 ویلای شهرکی در حوزه ساخت و ساز و فروش ویلا یکی از ابداعات بسیار مفید است که به دلایل متعددی وارد بازار شمال شده، و همان طور در شهرهای بزرگ به دلیل کمبود فضا به  ساخت و ساز شهرک های بزرگ و کوچک روی آوردند، در ...

۰۵ مهر ۱۴۰۱
مزایا و معایب ویلاهای شهرکی
محوطه سازی ویلای مدرن چگونه انجام می گیرد؟
محوطه سازی ویلای مدرن چگونه انجام می گیرد؟

محوطه سازی ویلا یکی از دغدغه هایی است که همه ویلا داران مد نظر دارند و برای زیباسازی و نقش دادن به فضای باز ویلای خود باید این کار را انجام دهند. از آنجایی که ساخت محوطه وفضای سبز در ویلاها مستلزم کاشت گل و گیاه و ...

۰۴ خرداد ۱۴۰۲
محوطه سازی ویلای مدرن
در هر جا که هستید به آسانی با ما در ارتباط باشید.
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
مشاوره تماس باما ۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
تمام حقوق برای املاک تعطیلات محفوظ میباشد