صفحه اصلی وبلاگ تماس با ما درباره ما
املاک تعطیلات
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
بهترین منطقه شمال برای  سرمایه گذاری و خرید ویلا کجاست؟

بهترین منطقه شمال برای سرمایه گذاری و خرید ویلا کجاست؟

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ اخبار و مقالات

بهترین منطقه شمال برای سرمایه گذاری کجاست؟

ما ایرانی ها همه خاطرات خوشی از سواحل و جنگل های انبوه شمال داریم، شهرهای شمالی  دارای ویلاهای رویایی بسیاری می باشد.

خیلی از ماها به داشتن  یک خانه یا یک ویلای رویایی در این خطه ی زیبا از کشور فکر کردیم، اما کدوم بخش از این بهشت زیبا؟

املاک تعطیلات راهنمایی کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.

افرادی که قصد خرید ویلای مناسب را دارند باید شهر مناسبی جهت خرید  ویلا درشمال انتخاب کند.

در انتخاب شهر باید دقت بسیار فراوانی به عمل آورد، یعنی تمام موارد تاثیر گذار برقیمت ویلا مورد برسی قرار داد، تا یک ویلای رویایی با قیمت مناسب خریداری نمود.

هرکدام از استان ها و شهر های شمالی ویژگی های متفاوتی دارند، که با دانستن آن به شما کمک می کند انتخاب درستی داشته باشید.

در ادامه این مقاله از سلسله مقالات املاک تعطیلات در زمینه خرید ویلا همراه باشید. تا بهترین شهر شمال برای خرید ویلا به شما معرفی کنیم.

در ابتدا بهتر است ویژگی های یک ویلای خوب را مورد برسی قرار بدهیم.

 

بهترین منطقه شمال برای خرید شمال

 

ویژگی های یک ویلای خوب

به طور کلی و جدا از هرگونه سلیقه شخصی، موارد زیر به عنوان ویژگی های یک ویلای خوب در نظر گرفته می شوند.

ادامه این مطلب رو از دست ندهید:

 

آب و هوا و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا و موقعیت جغرافیایی بدون شک یکی از مسائل  خیلی مهم است که به صورت مستقیم برآرامش و آسایش شما در ویلا کمک می کند. قبل از هر چیزی درباره ی آب و هوای که دوست دارید اوقات خوش و لحظات آرامشی در آن سپری کنید بیاندیشید.

از این رو دانستن بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا به سلیقه شما بستگی دارد، چون بعضی از مناطق دارای آب و هوای گرم و شرجی وبعضی دیگر از مناطق دارای آب و هوای سردتری می باشند.

 

امنیت و دسترسی ویلا

امنیت و دسترسی آسان به ویلا یکی از موارد مهم دیگری است که باید به آن توجه داشت. مسلم است هرچه ویلا در منطقه ی شلوغ تری باشد دسترسی به آن راحت و از امنیت بالای برخوردار است، ولی به همان میزان از بکر بودن زیبایی آن منطقه کاسته می شود.

اگر از ویلاها برای سفرهای گروهی استفاده میکنند، بهتر است ویلاهای انتخاب کنید  که در منطقه بکرتر قرار دارند تا حسابی از طبیعت اطراف خود لذت ببرید.

 

حتما بخوانید:جنگل دالخانی کجاست؟

 

قیمت ویلا در شمال

مشخص است هرچقدر ویلا درمنطقه شلوغ و نزدیک به دریا و جنگل قرار گیرد قیمت آن هم بیشتر میشود، باید به این نکته توجه کرد ویلاهای که در بعضی از مناطق قیمت مناسبی دارند،  در مسیر پیشرفت هستند و به دلیل طرح های توسعه ای آن منطقه تا چند سال  از رشد قابل توجهی برخوردار می شوند.

 

بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا

 

برای مشاوره دره باری خرید و ویلا در نوشهر و در مناطق رو به رشد وبهترین منطقه شمال، بهتر است با کارشناسان ما در املاک تعطیلات تماس حاصل فرمایید.

 

 4شهر برتر در شمال کشور

شهر های نوشهر،متل قو، چالوس و نمک آبرود به دلیل داشتن موقعیت بسیار عالی جغرافیایی و نزدیکی به جنگل و دریا و جاده عبور بین الملی از ساحل و جنگل، این شهرهای توریستی را به یکی سرشناسترین و زیباترین شهرهای ویلایی توریستی تبدیل  کرده است.

افرادی که به قصد خرید، سرمایه گذاری  یا تفریح و گذراندن اوقات فراغت از تهران به سمت شمال حرکت می کنند، بعد از گذشتن از مسیر وارد جاده کرج چالوس می شوند و با گذراندن 180 کیلومتر وارد شهرستان چالوس می شوند.

 با عبور به سمت شرق وارد شهرستان زیبا و توریستی نوشهر با مناظر زیبا و بکر شده، چنان چه قصد خرید ویلا در نوشهر را دارند به دلیل نزدیکی به دریا و جنگل  و همچنین فاصله ی نوشهر با سایر مناطق مختلف کشور می تواند گزینه مناسبی  برای خرید ویلا باشد.

بعد از رسیدن به چالوس و چرخش به سمت غرب وارد نمک آبرود و تله کابین معروف آن شده، و بعد وارد شهرستان متل قو شده که از زیبایی و مناظر دیدنی به همراه بسیاری از مراکز خرید و برند فروشگاهی  با آب و هوای بسیار مطبوع و موقعیت زیبا جنگل و دریا روبه رو خواهند شد.

اگه قصد خرید ویلا در متل قو را داشته باشید می توان گفت گزینه یا در متل قو را داشته باشید می توان گفت گزینه ای بسیار عالی، منطقه ای پر جنب و جوش برای داشتن ویلا یا اقامت انتخاب کرد.

طبق نظر سنجی از مردم معروف ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی در شمال کشور به ترتیب متل قو، نمک آبرود، نوشهر و رامسر می باشد. از میان این شهرها چالوس، نوشهر، نمک آبرود و متل قو نسبت به رامسر اولویت بیشتری برخوردار است.

 

گران ترین شهرشمال کجاست؟

برای اینکه بفهمیم گران ترین شهر شمال کدام شهرها هستند باید این را بدانیم که شمال یرای خرید ویلا به دو استان مازندران و گیلان خلاصه می شود.

وهریک ازاین استان ها دارای شهرهای متعددی هستند، و در ببین این شهرها یک یا چند شهر به عنوان گران ترین شهر شناخته می شود.

اگه در میان شهرهای شمالی که در زمینه خرید و فروش ویلا هستند به دنبال گران ترین شهر باشیم، لاهیجان گران ترین شهر در استان گیلان می باشد.متل قو، نوشهر و رامسر گران ترین شهرها در استان مازندران  هستند.

چرا شهرهای متل قو،رامسر  و نوشهر گران ترین شهر ها هستند؟

 

بهترین شهرهای شمال کجاست؟

همه ما این موضوع را می دانیم استان گیلان و مازندران خواستگاه کسانی است که در جستجو خرید ویلا در شمال هستند.

پس از برسی ها و نظر سنجی از خریداران گرامی به این نتیجه رسیدیم گزینه اول برای خرید ویلا استان مازندران است.

و افراد معتقد بودند بهترین ویلاهای شمال هرچه بع غرب مازندران (متل قو، نوشهر، رامسر) نزدیک می شوند بیشتر از سایر شهرها به چشم می بینند.

شهرهای نوشهر، رامسرو متل قو به جرئت می توان گفت جزء لاکچری ترین شهرها هستد.

 

بهترین جای شمال برای خرید ویلا کجاست؟

در پاسخ به این سوال باید تمامی شرایط ی که یک ویلا را به چشم همگان خاص و برجسته می کند مطرح کنیم، یکی از این موارد منطقه و شهری است که ویلا در آن قرار دارد.

شهرهای که از جذابیت خاصی برخوردار بوده و بهترین جای شمال برای خرید ویلا می باشد به شرح ذیل است:

 

 

بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا

 

ارزان ترین شهرهای شمال برای خرید ویلا کدامند؟

ارزان ترین شهرهای شمال می توان به شهرهای اشاره کرد که بیشترین تبلیغات را دارند. مثلا با چند میلیون صاحب خانه و ویلا شوید، یا با اقساط طولانی صاحب خانه و ویلا می شوند و...

شهرهای که به نسبت بقیه شهرها قیمت ملک در آن ها پایین تر است به آمل و چمستان اشاره کرد.

 

بهترین شهرک های شمال کدامند؟

بهترین شهرک ها در استان مازندران از بابلسر تا رامسر خواهیم دید،از شهرک های قدیمی وجدید جنگلی وساحلی نظیر شهرک خزر، شهرک دریا بیشه،شهرک امیرو.. اشاره داشت.

شهرک های ویلایی فوق علاوه برمساحت چند هکتاری دارای ویلای لوکس ،مشاعات عالی، فضای سرسبز، ارزش ملکی بالا، مدیریت قوی، پرسنل امنیتی... هستند.که باعث شده از میان شهرک های متنوع ویلای شمال جزء برترین شهرک های شمال را به خود اختصاص دهند.

 

بهترین منطقه برای سرمایه گذاری

بهترین منطقه شمال در ادوار مختلف برای خرید ویلا متفاوت بوده است.می توان آن ها را در دو جنبه سود آوری و سکونت مورد توجه قرار داد.

  1. بهترین منطقه شمال از نظر جنبه سکونت به مناطقی که دارای امنیت بالا، امکانات رفاهی، آرامش، امکانات تفریحی،

آموزشی وترابری و... نسبت داد.

در بین شهرهای شمالی، شهر نوشهرجزء بهترین مناطق برای خرید ویلا  به حساب می آید.علاوه بر مزایای فوق داشتن طبیعت بکر و فوق العاده، فاصله کم با دریا و جنگل، عدم ترافیک سنگین در ایام تعطیلات مورد توجه از قدیم تا الان بوده است.

 

  1. بهترین منطقه شمال از نظر جنبه سود دهی باید مناطقی که جای رشد و پیشرفت دارند،  مانند سرخ رود که هنوزم جا برای رشد و ترقی دارد اشاره کرد.

 

 

صحبت آخر

افرادی که به شمال سفر می کنند به دنبال مکانی هستند که به ساحل و جنگل نزدیک باشد، و تاجایی که امکان داشته باشد از امکانات رفاهی برخوردار باشد.

در بین برسی ها و نظرسنجی انجام شده می توان گفت از رویان تا متل قو جزء مناطقی هستند که کمتر کسی پیدا می شود این محدوده را مورد پسند قرار ندهد.

با توجه به اینکه ما فقط یک ایران و یک شمال  داریم و همه مشتاق هستند حداقل یک ویلای نقلی برای رفع خستگی خود را داشته باشند، پس توصیه ما به شما این است حتما در محدوده های گفته شده به خرید ویلا در شمال اقدام کرد.

ما همیشه سعی کردیم در بین این همه تبلیغات مختلف ویلا، بهترین منطقه شمال برای سرمایه گذاری مثل خرید ویلا در رویان و نوشهر به عزیران پیشنهاد دهیم که فاصله نزدیک به  متل قو و نمک آبرود برای سکونت و اقامت دارند.

 

 

 

املاک تعطیلات همراه شما در انتخاب بهترین منطقه برای سرمایه گذاری و خرید ویلا

www.amlaktatilat.com

 

 

 

مطالب مرتبط مشاهده همه
 نحوه دریافت وام ودیعه مسکن 1402
نحوه دریافت وام ودیعه مسکن 1402

در کشورهای مختلف با همکاری دولت و سازمان های ذیربط، وام تضمین مسکن به عنوان ابزار تامین مالی برای کمک به مردم برای خرید یا ساخت مسکن ارائه می شود. هدف اصلی این نوع وام افزایش توان اقتصادی مردم برای تهیه مسکن است....

۰۹ تیر ۱۴۰۲
وام ودیعه مسکن 1402
نحوه نوشتن قرارداد تهاتر و تنظیم آن
نحوه نوشتن قرارداد تهاتر و تنظیم آن

قرارداد تهاتر یکی از قراردادهایی است که در طول زمان سابقه بسیار طولانی دارد. در زمان های قدیم به این نوع قراردادها پایاپای می گفتند. در معاملات پایاپای، دو کالا یا خدمات با ارزش برابر معامله می شود. به این ترتیب ...

۲۱ فروردین ۱۴۰۲
نحوه نوشتن قرارداد تهاتر
خرید ویلا در سرخرود جهت سرمایه گذاری مطمئن
خرید ویلا در سرخرود جهت سرمایه گذاری مطمئن

آیامی توان با خرید ویلا در سرخرود به سرمایه گذاری در شمال سرخ رسید؟ با خرید ویلا در سرخرود جهت سرمایه گذاری،سرمایه گذاری بسیار خوبی در شمال انجام شده، مشروط به اینکه با دانش کافی انجام شود و مشاور املاک معتبر ...

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
خرید ویلا در سرخرود جهت سرمایه گذاری
در هر جا که هستید به آسانی با ما در ارتباط باشید.
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
مشاوره تماس باما ۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
تمام حقوق برای املاک تعطیلات محفوظ میباشد