صفحه اصلی وبلاگ تماس با ما درباره ما
املاک تعطیلات
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
راهنمای خرید ویلا در رویان

راهنمای خرید ویلا در رویان

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ اخبار و مقالات

مناطق شمال کشور یکی از پرطرفدارترین مناطق برای خرید ویلا در بین مردم است. این مناطق به دلیل داشتن آب و هوای خاص به فرد، پوشش جنگلی، طبیعت زیبا و دست نخورده و غیره دارای شرایط ویژه برای خرید و سرمایه گذاری ویلا هستند. یکی از شهرهای بی نظیر، جدید و زیبای شمال شهر رویان در استان مازندران است. این شهر به دلیل پتانسیل بالا که برای سرمایه گذاری املاک به یکی از محبوب ترین مکان ها برای خرید ملک تبدیل شده است. علاوه بر تمام ذکر شده، این شهر مقصد مواردی از بازدید و گردشگران خارجی و داخلی است. در این مقاله می توانید راهنمای جامع خرید ویلا در رویان را به شما ارائه دهید. پس تا پایان مقاله با املاک تعطیلات همراه باشید.

در کدام منطقه رویان ویلا بخریم؟|راهنمای خرید ویلا در رویان

شهر رویان یکی از شهرهای جدید و مجلل استان مازندران است که تعداد زیادی از ساخت آن نمی گذرد. این شهرستان بین دو شهرستان نور و نوشهر در استان مازندران و در ساحل دریای خزر قرار دارد. می توان گفت شهر مجلل و زیبای رویان با شهر نور پیوند خورده .است. تا بتوانید با ماشین شخصی خود در عرض چند دقیقه به شهر چراغ ها برسید 

 

فاصله رویان تا نوشهر چند کیلومتر است؟

فاصله شهر رویان تا نوشهر حدود 25 تا 30 کیلومتر است که برای رسیدن به شهر رویان به شهر نوشهر به متوسط ​​30 تا 45 دقیقه زمان نیاز است. در این مسیر دهکده های زیبا با آب و هوای مطبوع وجود دارد که می توانید چند ساعتی را به گشت و گذار در منطقه اختصاص دهید. بنابراین این فاصله 45 دقیقه ای نیز می تواند از تجربیات خوب برای طبیعت گردان باشد .

این شهر تا مرکز استان مازندران یعنی ساری 118 کیلومتر فاصله دارد و در بدترین حالت می توانید با 2 ساعت رانندگی از رویان به ساری برسید. ساکنان رویان از قومیت طبری هستند و گویش محلی آنها مازندرانی است. خود شهر رویان از نظر وسعت بسیار کوچک است اما منطقه حفاظت شده آن زیاد است. این شهر بالغ بر 7200 نفر جمعیت دارد و یکی از کم جمعیت ترین شهرهای استان مازندران است.

راهمای خرید ویلا در رویان

بافت شهری رویان | راهنمای خرید ویلا در رویان

اگر شما هم به چشم اندازهای زیبای دریا، جنگل و کوه علاقه دارید، شهر رویان می تواند رویای شما را در این منطقه محقق کند. برای بسیاری از افراد منظره ای از ترکیب دریا، جنگل و ساحل می تواند حس بهشت ​​را القا کند و بهتر است بدانید که شهر رویان به دلیل موقعیت جغرافیایی و بافت شهری خود این منظره را ایجاد کرده است .

رشته‌کوه‌های البرز در جنوب شهر رویان قرار دارند و سایر نقاط شهر به ساحل و دریای خزر منتهی می‌شوند. موقعیت شهرک رویان به گونه ای است که به راحتی می توان ویلاها و زمین هایی را یافت که دارای منظره دریا، جنگل و کوه باشند و در عین حال منظره ای به ساحل نیز داشته باشند. این امر به این شهر از نظر چشم انداز و ویلاسازی موقعیت به فرد بخشیده است. به عنوان راهنمای خرید ویلا در رویان به شما این اطمینان را می دهید که خرید ملک و ویلا در رویان سرمایه گذاری بسیار مطمئنی خواهد بود .

مردم رویان نه تنها مردمی آرام و به دور از هیاهوی این شهر هستند، بلکه بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند. مردم این شهر با آغوش باز پذیرای هستند. این عامل می تواند امنیت را در افراد دیگری ایجاد کند. زیرا در صورت بروز مشکل می توانید به راحتی روی کمک مردم این شهر کنید .

به طور کلی شهر رویان یکی از شهرهای جدید و مجلل استان مازندران است که دارای ویژگی خاصی است. این شهر با توجه به سکونت گاه های مدرن خود ظاهری جدید پیدا کرده و بیشتر از مردم را به خرید ویلا، زمین و سایر املاک و مستغلات جذب کرده است. یکی از شهرهای معروف و وقفیان، شهر فردوس است. جالب است بدانید این شهر جزوه 5 شهر و برند برتر استان مازندران است که در این شهر ساخته شده است .

همه اینها باعث شد این شهر بسیار آرام و به دور از هیاهوی شهرهای بزرگ و شلوغ دیگر باشد. اگر از آن دسته خریدار هستید که از ترافیک، شلوغی و هوای فرار می کنید، به عنوان راهنمای خرید ویلا در رویان، ملک در این شهر را به شما توصیه می کنید .

این شهر در مسیر پروژه راه آهن ساری رشت قرار دارد و در آینده به راه آهن مجهز می شود. به طور کلی شهر رویان دسترسی بسیار خوبی به شهرهای بزرگ اطراف دارد که به نوبه خود در توسعه شهر رویان و افزایش ارزش سرمایه گذاری در این شهر تاثیر دارد .

همچنین این شهر دارای امکانات کاملی مانند بیمارستان، پارک، تعمیرگاه، رستوران و ... می باشد. پس اگر به دلیل وسعت کم این شهر نگران است، بهتر است این فکر را از ذهن خود دور کنید و دیگر نگران نباشید.

 

راهنمای خرید ویلا در رویان

 

آب وهوای شهر رویان

شهرستان رویان در ساحل دریای خزر واقع شده است که باعث شده است این شهر در آب و هوای معتدل قرار گیرد و قرار گیرد. اگر شهری با این هوا و هوا در این منطقه واقع شده باشد، به این معنی است که با افزایش دما، آب هوا افزایش می یابد. پس بهتر است بدانید این شهر گرم و بهتر است. از افراد با آب و هوا مشکلی ندارند و می توانند کارهای روزمره خود را در آن انجام دهند .

از فصل زیر هوای این شهر در زمستان بسیار پایدار است و در بدترین حالت هوا به صفر درجه می رسد. بنابراین می توان گفت شهرستان رویان زمستان های معتدلی است. به عنوان راهنمای خرید ویلا در شمال، خرید ملک در این منطقه را به افرادی که به دنبال آب و معتدل هستند، به خصوص در فصول سردتر مانند پاییز و زمستان توصیه می کنیم .

به طور کلی هوا در طول سال بین 36 تا 1- درجه سانتیگراد در نوسان است. وجود آب و هوای مطبوع در کنار چشم اندازهای زیبا از ساحل، دریا، جنگل و کوه می تواند افراد زیادی را متقاعد کند که ملک را در این شهر خریداری کند.

مناطق تفریحی شهر رویان کدامند؟

شهر رویان علاوه بر مزیت های فوق العاده دارای تعداد زیادی از مناطق تفریحی و گردشگری است. این مناطق تفریحی سالانه میزبان تعداد زیادی از افراد و گردشگران داخلی و خارجی است که می‌تواند تعداد زیادی را نصیب شهر رویان کند. از مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان رویان می توان به موارد زیر اشاره کرد

پارک جنگلی شهر رویان

اگر به اقامتگاهی هستید که طبیعتی زیبا، بکر و دست نخورده و همچنین امکانات مناسبی برای ارائه، بهتر است پارک جنگلی رویان را برای گشت و گذار و انتخاب کنید. مساحت این پارک حدود 205 زمین است که وسعت آن را نشان می دهد. پارک جنگلی رویان بالاتر از شهر است و به همین دلیل این پارک هوای بسیار مطبوعی دارد .

این پارک می تواند گزینه بسیار خوبی برای افراد به طبیعت و محیط زیست باشد، زیرا درختان قطور، بلند و متنوعی در آن وجود دارد. در این پارک مکان هایی وجود دارد که گردشگران به راحتی می توانند در آن کمپ بزنند و از طبیعت لذت ببرند. همچنین می توانید چند ساعتی را در کنار آبشارهای این پارک اسپری کنید و عکس های زیبایی در این مناطق بگیرید .

گاهی اوقات به شرایط خاص آب و هوایی این پارک، مه نیز در آن شکل می گیرد که آن نیز زیبایی خاص خود را دارد. به عنوان راهنمای خرید ویلا در رویان، پیشنهاد می کنیم در سفر به رویان، بازدید از این منطقه را فراموش نکنید.

 

راهنمای خرید ویلا در رویان

 

آبشار پری

آبشار آب پری در 13 کیلومتری شهر رویان قرار دارد و تنها 30 دقیقه طول می کشد تا با ماشین شخصی خود به این منطقه زیبا برسید. درختان این منطقه با فاصله کمی از هم رشد کرده اند. منظره این آبشار بسیار شگفت انگیز است. آب از میان سنگ های این آبشار می جوشد و پایین می آید. این سنگ ها با رانش زمین در کنار هم قرار گرفتند و این منظره زیبا و جالب را ایجاد کردند. جالب است بدانید که به آبشار پری آب در گویش محلی «پری او» نیز گفته می شود که به افسانه قدیمی درباره پری بالای آبشار اشاره دارد .

کیوسک های غذا، رستوران ها و کافه ها در مقابل این آبشار قرار دارند که می توانید از آنجا بخرید. بهترین زمان برای سفر به این منطقه تابستان و بهار است. به طور کلی هوا در این زمان از سال گرم و گل آلود است اما هوای اطراف این آبشار در این زمان راحت و مطبوع است.

جنگل گلندرود

گلندرود یکی از مناطق ییلاق های شهرستان رویان است که به دلیل داشتن آب و هوای مطبوع و متفاوت بفرد معروف است. جنگل گلندرود در این منطقه است که تنها 11 مایل از شهر رویان فاصله دارد و تنها با 30 دقیقه رانندگی می توانید به این جنگ زیبا برسید. همه این موارد باعث قیمت ملک در گلنرودان در سال های اخیر افزایش چشمگیری شده است. برای آشنایی بیشتر با زیبایی این گیاه می توانید یک بار نام آن را در اینترنت جستجو کنید.

بازدید و گشت و گذار در این جنگل به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته امکان پذیر است. برای ورود به این هزینه ای دریافت نمی شود. بهتر است از گشت و گذار و پیک نیک در این جنگل ها را با خود و در جنگل رها کنید. به عنوان راهنمای خرید ویلا در رویان، پیشنهاد می کنیم در صورت سفر به رویان، بازدید از این منطقه را فراموش نکنید.

بازار روس ها شهر رویان

این بازار نه تنها یکی از بازارهای معروف شهر رویان، بلکه یکی از بازارهای معروف استان مازندران است. این بازار بزرگ در بین اهالی این شهر و محبوبیت زیادی دارد. محصولات متنوع در این بازار زیاد است، به گونه ای که می توانید انواع غذاها و تنقلات محلی، پوشاک، صنایع دستی، انواع ترشی های خوشمزه شمال، انواع ماهی های تازه و خشک و ... را پیدا کنید و بخرید .

این بازار گسترده و پرطرفدار از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده و قدمتی 30 ساله دارد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید با فرهنگ اقوام مختلف آشنا شوید، پیشنهاد می کنید حتما از بازار روسیه در شهر رویان ببینید .

تمام مناطقی که در بالا ذکر هر ساله تعداد زیادی از افراد و گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می کند. بهتر است هرگز گردشگران را دست کم نگیرید. رویان سیتی با توجه به پتانسیل بالا که در جذب گردشگر دارد می تواند بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در خرید ملک و راه اندازی کسب و کارهای موفق باشد .

در کدام منطقه رویان ویلا بخریم؟

قبل از توضیح این قسمت بهتر است دوباره بگویم که شهرستان رویان شهری جدید و مجلل در استان مازندران است. این شهر آینده بسیار روشن در صنعت خرید ویلا و ملک و مسیر رو به رشد در صنعت خرید ملک دارد. بنابراین سرمایه گذاری شما برای خرید ملک در این شهر یک سرمایه گذاری مطمئن، سودآور و روشن خواهد بود .

به عنوان راهنمای خرید ویلا در رویان، توصیه می کنید برای خرید ملک در این شهر از یک مشاور املاک مجرب کمک و مشاوره بگیرید تا با زیر و بم خرید و فروش ملک در این منطقه بیشتر آشنا شوید .

شهر رویان مناطق معروف بسیاری برای خرید ویلا و دارد. از جمله این مناطق می توان به وازیوار و سیاهرود اشاره کرد. این دو حوزه مورد توجه از سرمایه گذاران در زمینه خرید ملک در رویان قرار گرفته است. شهرک های بسیار خوب و قوی نیز در شهر رویان ایجاد شد. شهرک فردوس در شهرستان رویان یکی از 5 شهر و برند برتر استان مازندران است. شهرستان فردوس پس از شهرستان های امیردشت، خانه دریا و خزرشهر چهارمین شهرستان ممتاز استان مازندران است .

یکی دیگر از شهرهای معروف رویان، شهر مهرگان است. این شهر دارای امکانات رفاهی و امکانات فراوانی است. بنابراین این شهر را دهکده توریستی مهرگان می نامند. در این شهرک ویلاها در فاصله مساوی از ترکیب ساخته می شوند .

مساحت این شهر تقریباً 70 زمین است که دارای 12 منطقه است. از این 12 محله، 3 محل به طور کامل تبدیل به ویلا شده و 9 محل دیگر در دست ساخت است. این شهرک دارای امکاناتی مانند زمین های ورزشی چند منظوره، استخر، کافه، رستوران، سالن بدنسازی، مسیر دوچرخه سواری و ... می باشد که به عنوان راهنمای خرید ویلا در رویان توصیه می توان از ملک از شهرک های این شهر دیدن کرد. کنید.

 

راهنمای خرید ویلا در رویان

قیمت ویلا در رویان چقدر است؟

شهرک رویان از رنج قیمتی مناسب است و بسته به بودجه امکان خرید ویلا و سایر املاک وجود دارد. کمترین قیمت زمین در شهر رویان از متری 8 میلیون تومان شروع می شود و تا متری 100 میلیون تومان (در شهرهای معروف و معروف مانند فردوس) می رسد .

به طور کلی اگر قصد خرید زمین در مکانی را دارید که از کیفیت و امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار باشید، بهتر است روی قیمت هر متر 12 میلیون تومان حساب کنید. قیمت ملک در شهر رویان نسبت به پتانسیل ساختمانی، امکانات، آب و هوا، ویلاهای تکمیل شده، شهرستان ها و ... مناسب است. همیشه به یاد داشته باشید که این شهر آینده روشنی در زمینه سرمایه گذاری املاک دارد.

علت افزایش قیمت ویلاهای رویان چیست؟

آنچه در سطور بالا اشاره کرد، قیمت ملک رویان در هر منطقه متفاوت است. از دیگر موارد مهم دخیل در تفاوت قیمت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موقعیت ملک

هر چه ملک و زمین مورد نظر شما در منطقه بهتر با چشم اندازه زیباتر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

نزدیک به ساحل و جنگل

فاصله ملک از جنگل، کوه، ساحل و دریا بر تفاوت قیمت در این شهر تاثیر می گذارد .

شهرک مد نظر برای خرید ملک

هر چه شهرک مورد نظر شما از نظر ساخت و ساز، امکانات و ... پیشرفته تر و مجتمع باشد، قیمت ملک بالاتر خواهد بود. موارد زیر صدق می کند: هر چه ساختمانی در شهر قدیمی تر باشد، قیمت املاک در آن پایین تر است و بالعکس .

 

راهنمای خرید ویلا در رویان

صحبت آخر

شهرستان رویان پنجمین شهر استان مازندران است که پتانسیل های زیادی در زمینه خرید و فروش و سرمایه گذاری در املاک دارد. این شهر دارای آب و هوای بسیار مطبوع و مکان های تفریحی و گردشگری فراوانی است که هر ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می کند. . در مقاله بالا بیشتر از شهرک رویان را شرح داده و سپس در مورد خرید ویلا در این منطقه صحبت کرده ایم. . امیدواریم پس از مطالعه مقاله راهنمایی خرید ویلا در رویان تصمیم خود را برای خرید ویلا در این شهر نهایی کنید

 

املاک تعطیلات همراه شما برای خرید ویلا در رویان 
با در نظر گرفتن موارد ذکر شده برای خرید ویلا در رویان مانند بسیاری از شهرها برای انتخاب نوع ویلا و قیمت باید با افراد مطمئن و قابل اعتماد تماس بگیرید. اگر قصد خرید ویلا در شمال و شهرهایی مانند رویان، نور و چمستان را دارید، همین حالا با .کارشناسان املاک تعطیلات با ما تماس بگیرید.

 

شماره تماس ۱ (پناهنده)
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
شماره تماس ۲ (جهاندار)
۰۹۱۱۳۹۱۹۵۵۷

شماره تماس 3 (قمی)

۰۹۱۱۱۹۳۳۴۴۲

 
 

 

 

 

مطالب مرتبط مشاهده همه
هزینه های زندگی در شمال که از آن بی خبرید!
هزینه های زندگی در شمال که از آن بی خبرید!

هزینه های  زندگی در شمال برای افرادی که مازندران را برای مهاجرت و اقامت دائم انتخاب می کنند، یکی از مسائل مهم است. اکثر مشتریان و متقاضیانی که مقداری سرمایه کنار گذاشته و به دنبال فرصت های سرمایه گذاری در شما...

۰۳ اسفند ۱۴۰۱
هزینه های زندگی در شمال
خرید زمین بهتر است یا آپارتمان؟
خرید زمین بهتر است یا آپارتمان؟

به بررسی این سؤال می‌پردازیم اگر می‌خواهید در بازار مسکن سرمایه‌گذاری کنید، خرید زمین بهتر است یا آپارتمان؟ سرمایه‌گذاری در بخش مسکن شامل موارد مختلفی است. تصمیم‌گیری در مورد گزینه‌های مختلف نیا...

۰۶ دی ۱۴۰۲
خرید زمین بهتر است یا آپارتمان
ویلای ساحلی یا جنگلی؟ کدامیک بهتر است؟
ویلای ساحلی یا جنگلی؟ کدامیک بهتر است؟

ویلای ساحلی یا جنگلی؟اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید باید بتوانید به این سوال پاسخ دهید. املاک تعطیلات در این مقاله به مقایسه ویلای ساحلی و ویلای جنگلی می پردازد تا به شما در پاسخگویی بهتر به این سوال کمک کند....

۲۶ آذر ۱۴۰۲
ویلای ساحلی یا جنگلی
در هر جا که هستید به آسانی با ما در ارتباط باشید.
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
مشاوره تماس باما ۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
تمام حقوق برای املاک تعطیلات محفوظ میباشد